-
Παράδοση των γευμάτων Τα γεύματα παραδίδονται στη διεύθυνση που έχει δηλώσει το μέλος. Το μέλος μπορεί να δηλώσει μία διεύθυνση για τη διανομή από ΔΕΥΤΕΡΑ εώς ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ και μία δεύτερη για το Σαββατοκύριακο.
-
Πληρωμή Προγράμματος Ο τρόπος πληρωμής καθορίζεται από τον διαιτολόγο στα πλαίσια της εκάστοτε εισπρακτικής πολιτικής της εταιρίας. Περιλαμβάνει δε και πιστωτικές κάρτες. Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται.
-
Αποδείξεις-Τιμολόγια Μαζί με κάθε γεύμα, παραδίδεται στο μέλος και αντίστοιχο Δελτίο Λιανικής-Δελτίο Αποστολής. Όταν ενα μέλος επιθυμεί τιμολόγιο πώλησης πρέπει να το δηλώσει έγκαιρα κατά την ημέρα της εγγραφής του. Αν ειδοποιήσει άλλη ημέρα, το τιμολόγιο θα περιλαμβάνει μόνο τις ημέρες που υπολείπονται από το πρόγραμμα.
-
Διαιτολογική Παρακολούθηση Κάθε μέλος της 'DIETA NOVA' παρακολουθείται από εξειδικευμένο διαιτολόγο, καθ'όλη την διάρκεια του προγράμματος αλλά και μετά τη λήξη του, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Η παροχή διαιτολογικών υπηρεσιών γίνεται από διαιτολόγους, τηλεφωνικά ή προσωπικά στα γραφεία της εταιρίας όλες τις εργάσιμες ημέρες, από τις 10:00 έως τις 18:00.
-
Διακοπή Προγράμματος Αν κάποιο μέλος απουσιάσει για λίγες ημέρες και επιθυμεί να διακόψει το πρόγραμμα του για μία ή περισσότερες ημέρες, πρέπει να το δηλώσει στην εταιρία τουλάχιστον 2 ημέρες νωρίτερα. Μετά την πάροδο του χρόνου αυτού καμμία αλλαγή δε γίνεται δεκτή. Οι ημέρες της διακοπής προστίθενται στο τέλος του προγράμματος, παρατείνοντας το ανάλογα.
-
Εξαιρέσεις Φαγητών Αν κάποιο μέλος πάσχει από κάποια ασθένεια ή πάθηση, που σύμφωνα με τον ιατρό του επιβάλλεται η εξαίρεση ορισμένων φαγητών, πρέπει να το δηλώσει στο διαιτολόγο της εταιρίας κατά την εγγραφή του. Η εταιρία δε φέρει καμμία ευθύνη, για τύχόν περιπτώσεις που θα δοθούν φαγητά τα οποιά εξαιρούνται από το διαιτολόγιο του μέλους, αλλά δεν έχουν δηλωθεί.
-
Επιστροφές Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές φαγητών.
